אז מי הם לקוחות אידאה?

 

  • מאות לקוחות מענפי מסחר ותעשייה שונים
  • אלפי משתמשי ERP Priority
  • אלפי עמדות מכירה PrioriPOS בסניפי חברות קמעונאיות מובילות:

 

 

 

לקוחות החברה הם אלה אשר מייצרים את הצורך להגדיל ולפתח את מוצרי החברה הקיימים, ולהוסיף מוצרים מבוססי טכנולוגיות חדישות על פלטפורמות שונות ומגוונות. 

לקוחותינו מתאפיינים בשיטות עבודה התואמות את רוח הזמן והתקופה, ומבוססות על מידע הזורם בזמן אמת למרכזי הרשת ומטות החברות.

מידע זה מאלץ לבצע שינויים חוצי ארגון מהירים ויצירתיים ומשפיע על:

  • המוצרים ומחירונים
  • הלוגיסטיקה ומלאים
  • התקציבים והרכש
  • התנהלות מול הלקוחות והספקים
  • ניהול העובדים
  • תהליכים פנים ארגוניים ועסקיים
  • ועוד…

 

 

 

בהיות Priority תוכנה הניתנת להתאמה פרטית, מספקת המערכת קשת של פתרונות נרחב ללקוחות שונים עם צרכים דינאמיים ודרישות יחודיות.

הקשר הישיר של הנהלת אידאה ועובדיה במחלקות השונות עם לקוחותיה הרבים, הוא קריטי להצלחת הלקוח וישום שיטות העבודה שלו, כמו גם להצלחת אידאה. טיבו ועומקו של הקשר, יחד עם היכולת היומיומית של עובדי ומנהלי החברה להבין, לנתח, לאפיין ובסופו של תהליך לספק פתרון מלא לצרכים המתפתחים של הלקוח, אף יותר קריטי!

אנו מתגאים בקשר החם והמקצועי שיש לנו עם כל אחד מלקוחותינו ורואים בהצלחה שלהם פועל ישיר של ההצלחה שלנו.

מנהלי הפרויקטים, מפתחי התוכנה ואנשי שרות הלקוחות והתמיכה של אידאה, משקיעים שעות רבות כדי:

  • לשכלל שיטות עבודה ותהליכים פנים ארגוניים אצל לקוחותינו
  • לייעל אותם, הן בעלויות השוטפות והן בהכנסות
  • לייצר פלטפורמות ומנגנונים חכמים להצלחה
  • לעשות את זה בקלות יחסית לביצוע

להיות לקוח של אידאה זה להשתייך לקבוצה מובילה הנהנית ממערכות המבוססות על: ידע נרחב, נסיון מצטבר וטכנולוגיות מתקדמות.