לקוח יקר,
אנו, במחלקת התמיכה של חברת אידאה, עובדים קשה כדי לתמוך בך הלקוח בצורה שאתה ראוי לה.

אנו מעריכים את האמון שאתה נותן בנו ומבינים את הקריטיות שיש במתן מענה מהיר בזמן תקלה לעובדי הסניפים.

המומחיות שלנו היא לתמוך בפתרונות האינטגראטיביים במערכת ה-Priority שלך ובמוצרים המשלימים, מבחינת שרותי התוכנה הנדרשים, שרותי החומרה, התקשורת, התמיכה בבסיס הנתונים (SQL) ועוד.

במרכז התמיכה שלנו ישנו צוות מאומן ומנוסה המספק מענה אנושי עם יכולת להשתלט על עמדות מכירה מרוחקות, בזמן אמת, ולטפל ברוב התקלות באופן מיידי.

 

 

 

 

 

 

 

מחלקת התמיכה

 

לקוח יקר,
אנו, במחלקת התמיכה של חברת אידאה, עובדים קשה כדי לתמוך בך הלקוח בצורה שאתה ראוי לה. אנו מעריכים את האמון שאתה נותן בנו ומבינים את הקריטיות שיש במתן מענה מהיר בזמן תקלה לעובדי הסניפים. המומחיות שלנו היא לתמוך בפתרונות האינטגראטיביים במערכת ה-Priority שלך ובמוצרים המשלימים, מבחינת שרותי התוכנה הנדרשים, שרותי החומרה, התקשורת, התמיכה בבסיס הנתונים (SQL) ועוד.

במרכז התמיכה שלנו ישנו צוות מאומן ומנוסה, המספק מענה אנושי עם יכולת להשתלט על עמדות מכירה מרוחקות, בזמן אמת, ולטפל ברוב התקלות באופן מיידי.

מחלקת התמיכה

מרכז התמיכה הטלפוני של חברת אידאה זמין לתמיכה בין הימים א'-ה', בין השעות 08.30 בבוקר ל-22.30 בערב, בימי שישי בין השעות 08.30 בבוקר עד 13.00 בצהריים ונפתח שוב במוצאי שבת.

ניתן לרכוש גם שירות תמיכה חריגה בשבתות.

 

מה כולל חוזה השרות השנתי?

תיאור מפורט של תכולת חוזי התמיכה ועוד מסמכים נדרשים ניתן להוריד בקובצי PDF בעמוד הנוכחי ב "קבצים להורדה \ העלאה":

 

כמו כן ניתן לבצע את הפעולות הבאות באתר:

 

אנו נעשה הכל כדי להמשיך להיות טובים עבורך ורק להשתפר.
מרכז התמיכה, אידאה