לקוחות יקרים,

אנו, באגף השירות של חברת אידאה, עובדים קשה על מנת שאיכות השירות תמשיך להיות גבוהה ומקצועית.

אנו מעריכים את האמון שאתם נותנים בנו ומבינים את החשיבות שיש במתן מענה מהיר בזמן תקלה לעובדי הסניפים.

המומחיות שלנו היא לתמוך בפתרונות האינטגרטיביים במערכת ה- Priority ובמוצרים המשלימים, מבחינת שרותי התוכנה הנדרשים, שרותי החומרה, התקשורת, התמיכה בבסיס הנתונים (SQL) ועוד.

במרכז התמיכה שלנו ישנו צוות מקצועי ומנוסה המספק מענה אנושי עם יכולת להשתלט על עמדות מכירה מרוחקות, בזמן אמת, ולטפל ברוב התקלות באופן מיידי.

 

 

 

 

 

 

 

 

מרכז התמיכה

 

לקוחות יקרים,
אנו, באגף השירות של חברת אידאה, עובדים קשה על מנת שאיכות השירות תמשיך להיות גבוהה ומקצועית

אנו מעריכים את האמון שאתם נותנים בנו ומבינים את החשיבות שיש במתן מענה מהיר בזמן תקלה לעובדי הסניפים.

המומחיות שלנו היא לתמוך בפתרונות האינטגרטיביים במערכת ה- Priority ובמוצרים המשלימים, מבחינת שרותי התוכנה הנדרשים, שרותי החומרה, התקשורת, התמיכה בבסיס הנתונים (SQL) ועוד.

במרכז התמיכה שלנו ישנו צוות מקצועי ומנוסה המספק מענה אנושי עם יכולת להשתלט על עמדות מכירה מרוחקות, בזמן אמת, ולטפל ברוב התקלות באופן מיידי.

 

מרכז התמיכה

מרכז התמיכה הטלפוני של חברת אידאה זמין במהלך השבוע בימים א'-ה', בין השעות 08.30 בבוקר ל-22.30 בערב, בימי שישי בין השעות 08.30 בבוקר עד 13.00 בצהריים ונפתח שוב במוצאי שבת עד השעה 22:30. לנוחיותכם, קישור לפורטל השירות המקוון של החברה:

פורטל שירות אידאה