מערכת האופטיקה של Priority פותחה עקב הצורך לנהל את העסק או רשת החנויות על גבי מערכת לוגיסטית ופיננסית אחת – ERP, דרך עמדות הבדיקה והמכירה בחנויות הרשת, אשר הותאמו גם הן לעולם האופטיקה.

 

 

 

 

אופטיקה – Optics

 

מערכת האופטיקה של Priority פותחה עקב הצורך לנהל את העסק או רשת החנויות על גבי מערכת לוגיסטית ופיננסית אחת – ERP, דרך עמדות הבדיקה והמכירה בחנויות הרשת, אשר הותאמו גם הן לעולם האופטיקה.

אופטיקה – Optics

 

המערכת פותחה כמודול מובנה במערכת Priority כאשר בעמדת המכירה התווספה הפונקציונליות הנדרשת לעולם האופטיקה. מחשבה רבה הושקעה בפיתוח המערכת אשר מבוססת על ידע מרשתות האופטיקה הגדולות והמובילות בתחום.

 

  • בחירת לקוח קיים \ הקמת לקוח חדש (עם שיוך ללקוח אב)
  • איתור בדיקה קיימת והצגתה
  • יצירת בדיקה חדשה הכוללת: מלוי שאלון רפואי, בדיקת ראיה/בדיקת ע.מגע (גם בדיקות מבוסס משקפיים ישנים ), אוביקטיבית, סוביקטיבית, Contact Lens …
  • הזנת  פרטי מרשם הרופא (אם התקבל).
  • יצירת מרשם משקפיים/עדשות או שניהם
  • בחירת סוג המסגרת והתאמת עדשות לפי קוטר, עווי  ונתונים אופטיים
  • הגדרת סניפי אספקה
  • אפשרות להוסיף ביטוח
  • הגדרת תאריכי אספקה
  • ערכים כגון: גימור, חומר, צפוי, צבע, נתוני המסגרת (גובה עינית, רוחב וכו")
  • יצירת הזמנה על חשבון ללקוח בעמדת המכירה תוך ייבוא פרטי המרשמים לעסקה.
  • תשלום מקדמה, לפי הגבלה מראש לגובה המקדמה, לפי באחוזים מסך העסקה.
  • עדכון של הזמנות פתוחות

 

למערכת ההזמנות קיים מנגנון מעקב לפי בחירת סטטוסים בין השלבים השונים, כמו בכל מודול במערכת Priority. מנגנון זה מאפשר שליטה ובקרה על כל התהליכים משלב ביצוע ההזמנה ועד איסוף המשקפיים על ידי הלקוח בסניף. קיימת שקיפות מלאה לגבי כל שלב בו נמצאת ההזמנה בתהליך. מידע זה עדכני וזמין לכל הדרגים המורשים בחברה ובפרט לצוות הסניף. סט של דוחות מערכת התווסף ל-ERP כדי לסייע בהצגת הנתונים בצורה קלה ונוחה.

 

 

פותחו מנגנונים מיוחדים כגון:

 

מעקב אחרי משלוח מנקודת המקור לנקודת היעד תוך בקרת שלמות משלוח בהגעה ליעד.

מעקב מקוון אחרי שלבי ביצוע הזמנת משקפיים \ עדשות מגע על ידי לקוח. המעקב מאפשר קביעת סטטוסים וחוקיות מעבר ביניהם, תוך יצירת תנועות מלאי ורכש הנדרשות לתהליך. מידע על מצב ההזמנה זמין בכל עת לכל דרגי החברה ולצוות הסניף בפרט.

 

מתן המלצה לרכש בהתאם לסיווגים שונים של משקפיים ותקני מלאי מוגדרים בסניפים תוך התחשבות בימי מדף של כל פריט וחודשי מלאי מתוכננים.

חישוב אוטומטי של הטבות בגין מבצעים שונים של ספקי הפריטים בהתאם לסכום\ כמות הרכש.

מאפשר השלמת מלאי בסניף לפי תקנים, ביחס מוגדר מראש בין פריטים חדשים לבין פריטים קיימים, בהתחשבות בימי מדף של כל פריט.

יכולת מיצוי פוטנציאל מכירתי של כל פריט ע"י איזון מלאי בין הסניפים בהתחשב בימי מדף תוך שמירה על גבולות התקן.

הגדרה וחישוב אוטומטי של בונוסים ושיטות תגמול שונות ברמה חודשית תוך הפקת דוחות מרוכזים וגם מפורטים עד לרמת שורת עסקה.

 

למעשה, אנו מספקים פתרון הוליסטי לספק שרותי מכירת מוצרי האופטיקה ומשקפי השמש בישראל, ללא ממשקי תוכנה למערכות חיצוניות, כאשר כל פעילות הארגון מבוססת על עבודה בתוכנה אחת: Priority!