חברת אידאה היא החברה היחידה אשר מספקת מערכת משולבת ERP  ועמדות מכירה ממוחשבות אינטגרטיביות ועצמאיות. הפתרון חוסך שכבת ממשקי תוכנה ובקרה בין עמדות המכירה ומערכת ה-ERP ומאפשר רמת וודאות מקסימלית, מוקד תמיכה אחד ו One Stop Shop.  אידאה היא שותפה עסקית בכירה של חברת Priority Software ומוסמכת לשווק, להטמיע ולפתח במערכת Priority.

 

 

 

 

 

עמדות מכירה – Point Of Sale

 

 חברת אידאה היא החברה היחידה אשר מספקת מערכת משולבת ERP  ועמדות מכירה ממוחשבות אינטגרטיביות ועצמאיות. הפתרון חוסך שכבת ממשקי תוכנה ובקרה בין עמדות המכירה ומערכת ה-ERP ומאפשר רמת וודאות מקסימלית, מוקד תמיכה אחד ו One Stop Shop.  אידאה היא שותפה עסקית בכירה של חברת Priority Software ומוסמכת לשווק, להטמיע ולפתח במערכת Priority

עמדות מכירה – Point Of Sale

 

עדכון בסיס הנתונים המרכזי (SQL) של מערכת ה- Priority ERP, מתקיים ללא ממשקי תוכנה אלא בכתיבה ישירה: טכנולוגיה אשר מונעת תקלות תעבורה רבות בין הקופה בחנות לבין מרכז הרשת. למרות היותה מערכת אינטגרטיבית אשר עובדת בתצורת ON LINE, פותחה ה- PrioriPOS ביכולת עבודה בשרידות מלאה, גם בניתוקי תקשורת וגם במצבי כשל תשתיתי וחומרתי.

התוכנה עושה זאת על ידי ניהול לוג של כל הטרנזקציות שנוצרו בזמן הנתק בתקשורת וכן שחזור מלא שלהן מיד עם חידוש הקשר למרכז הרשת. כמו כן, על מחשב הקופה בחנות, מותקן בסיס נתונים מקומי אשר יספק למערכת הקופה את נתוני התשתית בזמן תקלה כגון: קטלוג פריטים, לקוחות, מבצעים, מחירונים ועוד.

 

  • הערות בחשבונית (שיווקי ומדרבן מכירות).
  • ניהול ותפעול מערך העסקאות בקופה.
  • קופה מהירה מאוד עם תמיכה במסכי מגע בממשק משתמש קל ונוח להדרכה ולימוד עובדים חדשים
  • תמיכה בכל החומרות ההיקפיות הנדרשות כגון: מגירות כסף, קוראי ברקוד, צגי לקוח, קוראי כרטיסים מגנטיים, מצלמות סופרות, חומרה ביומטרית לניהול עובדים על ידי טביעות אצבע ועוד.
  • שרדות מלאה ועבודה במצב OFF LINE במקרים של נפילות תקשורת
  • תמיכה בפריטים מהירים בלחיצה אחת PRESET
  • מערכת הרשאות מלאה לניהול עובדים ותהליכים.
  • הודעות בין חנויות למרכז הרשת וחנויות אחרות
  • תמיכה מלאה בניהול נקודות קרדיט, אמצעי תשלום של מועדונים חיצוניים (כגון נקודות צבא, משטרה ומשרד הביטחון) וממשקים למערכות פרי-פייד כגון פרקסל ומולטיפס.
  • ניהול מועדוני לקוחות
  • לקוח: אפיון לקוח, הקמת לקוח, שיוך לקוח למועדון, צבירת נקודות, הנחות קבועות ומימוש מבצעים.
  • ניהול מערך משולב של יעדים, חנויות ועובדים
  • מערך מחירונים והנחות עשיר.
  • מערכת מבצעים נרחבת הכוללת פתרון ייחודי בישראל ובעולם לאופטימיזציית מבצעים ללקוח – המטרה העיקרית היא הגדלת ההכנסות.
  • שוברי הנחה
  • מכירות בהקפה
  • ניהול טביעות אצבע ביומטרי לזהוי עובדים והרשאות.
  • ניהול אובליגו ומסגרת אשראי בקופה
  • תמיכה במטבע זר בקופה
  • פתקי החלפה
  • מערכת זיכויים מרכזית און ליין
  • השהיות מכירה
  • איתור מלאי בסניפים אחרים און ליין
  • ניהול מרכזי רווח וניתוח רווחיות בלחיצות כפתור
  • ניהול ומכירת פריטים עם מספרים סידוריים
  • כלים להעברה מידית של מסרים
  • ניהול שעון נוכחות ומשאבי אנוש
  • ניהול הזמנות בקופה
  • שחזור עסקאות היסטוריות
  • החזרות עם מחירים  אופטימליים
  • ניהול מערכת הרשאות מפורטת מאוד ברמת כל פעולה בקופה ללא הגבלת מדרגות הרשאה היררכיות. (עובד, מנהל משמרת, מנהל חנות, מנהל איזור, מנהל רשת חנויות, מנמ”ר …). המתחרים יש 2 רמות של הרשאות בלבד.
  • מעקב אחר ביצוע פעולות חריגות כגון: שנויי מחיר, החזרות, זיכויים, פתיחת מגירה ללא ביצוע מכירה, ביטול עסקאות, שנוי שעות כניסה או יציאה ידניים למשמרת, מתן הנחות וכו".
  • מימוש תווי קנייה.
  • ניהול מכירות "על חשבון"
  • ניהול תגמול עובדים