מודול לניהול מועדוני לקוחות

 

 

 

מערכת מתקדמת ויחודית לניהול לקוחות ומועדוני לקוחות ברשתות קמעונאיות. אנו חיים בעידן תחרותי בו ניהול קשרי החברה עם לקוחותיה, משמעותיים יותר מאי פעם. מערכת מועדון הלקוחות, מודול נוסף במערכת ה Priority, הוא הכלי השיווקי והפרסומי הישיר מול לקוחות החברה, כלי מדיד, מדרבן מכירות ומשמר את לקוחות החברה הקבועים.

 

 

 

 

 

 

 

מערכת לניהול מועדוני לקוחות

 

מערכת מתקדמת ויחודית לניהול לקוחות ומועדוני לקוחות ברשתות קמעונאיות. אנו חיים בעידן תחרותי בו ניהול קשרי החברה עם לקוחותיה, משמעותיים יותר מאי פעם. מערכת מועדון הלקוחות, מודול נוסף במערכת ה ERP- פריוריטי, הוא הכלי השיווקי והפרסומי הישיר מול לקוחות החברה, כלי מדיד, מדרבן מכירות ומשמר את לקוחות החברה הקבועים.

מערכת לניהול מועדוני לקוחות

שימור נכון של הקשר, על ידי מערכת דיוור למשל,  יחזיר את הלקוחות לחנויות הרשת ויגדיל את סל הקניות, כמו גם יעניק ללקוח הרגשה של יחס אישי. חברת אידאה מציעה פתרון מלא ליישום מועדוני לקוחות ברשתות קמעונאיות. הפתרון מתחיל כבר בשלב האפיון של מדיניות החברה, אופיה ואופי המועדון ברצונה לנהל ועד פיתוח והטמעה של המוצר הסופי בחנויות ומשרדי הרשת. מועדון הלקוח של אידאה מוכיח את עצמו ברשתות מובילות וגדולות בשוק הקמעונאי בישראל. המערכת מספקת את הכלים הטכנולוגיים למעקב ומימוש זכויות החבר במועדונים השונים. עם זהוי הלקוח בעמדת המכירה על ידי כרטיס המועדון שלו, תכנס לפעולה מערכת המבצעים של התוכנה ותספק ללקוח את ההטבה הנכונה בתנאים הנכונים. 

 

  • במבצעי הנחה שונים עקב קיום של תנאים מסויימם מוגדרים מראש במערכת
  • בקבלת הנחות קבועות עם כל ביקור וקנייה בחנות
  • בצבירת נקודות במעמד הרכישה ומימושם ככסף לכל דבר
  • בשימוש בכרטיסי Pre Paid (כרטיסים טעונים בערך כספי)
  • בקבלת כרטיסי מתנה אשר יתגמלו את הלקוח ( למשל בתאריכי ימי הולדת)
  • בקבלת קופונים שונים אשר ידרבנו את הלקוח בקנייה הבאה לבצע רכישות עם הנחות שונות
  • ניהול סגמנטציות ללקוחות, מתנות בתאריכי ימי הולדת, ניהול מקורבים ללקוח ועוד..

מודול ניהול מועדוני לקוחות ב Priority הינו מודול נרחב ומקיף. עצם העובדה כי הוא חלק מובנה בתוך מערכת ה PRIORITY ולא מודול חיצוני אשר עובד ומעובד בממשקים. המודול מספק נתונים אמיתיים בזמן אמת ומאפשר לך הלקוח, לספק ללקוחותיך את המבצעים, המחירים וההטבות הנכונים ביותר וזאת תוך קידום המכירות בחברתך, שימור הלקוחות הקיימים ואף הגדלת מאגר הלקוחות!

הקמת ורישום הלקוח כחבר ברשימת הלקוחות של הארגון מתבצעת בעמדת המכירה בזמן אמת. מנקודת זמן זו, מתאפשר זיהוי של הלקוח עם כל הגעה שלו לסניף ושמירת היסטוריית הרכישות שלו. 

כלים מדידים הוספו למערכת לטובת תחקור הרגלי והסטוריית הקניות של לקוחות המועדון וזאת במערכת דוחות מפורטת אשר תספק למנהלים את האפשרות לתגמל את הלקוחות בצורה הנכונה והיעילה ביותר, הן לחברה והן ללקוח.

עומק הפתרון:

 

  • ניתן להקים ולעדכן את הלקוח דרך עמדת המכירה, המשרד האחורי או ה-Priority .
  • ניתן להקים לקוחות מועדון בעמדת המכירה, לשייך אותם למועדון אחד או יותר וכבר להכיל על לקוחות אלה את ההטבות של המועדונים אליהם שויכו, במעמד ההצטרפות, בניגוד למערכות חיצוניות שתלויות במועדי הממשקים.
  • כרטיס מועדון מגנטי- קיימת אפשרות לספק כרטיס מגנטי (כרטיס מועדון) במעמד הקמת הלקוח. הלקוח ישתמש בכרטיס זה בקניות עתידיות.
  • בפתיחת לקוח קופה חדש יש להזין פרטיו השונים – המנוהלים ע"י פרמטרים.
  • הפרמטרים יוצגו במסך הקמת לקוח בקופה.
  • את הפרמטרים ניתן להגדיר כשדות נראים ושדות חובה אשר העמודות "האם להציג?" "והאם חובה?", הינן לבחירת המשתמש.
  • במסך קיימים גם השדות הבאים: סניף שיוך, דגל אישור דיוור (לתמיכה בחוק ה spam), אישור SMS, אישור דואר, אישור מייל. בסימון הדגל אישור דיוור יתמלאו בברירת מחדל שלושת הדגלים הנוספים.
  • בעת הקמת הלקוח ושיוכו למועדון, המערכת בודקת חוקיות של מספר ת"ז ודרכון בפתיחת לקוח חדש, מה שמאלץ את הקופאיות להקים את הלקוח בצורה אמיתית.
  • חיפוש לקוח קיים בעמדת המכירה, יבוצע על פי הפרמטרים הבאים:
    שם, מספר, טלפון, סלולארי  ות"ז. (ניתן לבצע חיפוש גם לפי נתונים חלקיים).
  • החיפוש הינו חיפוש פונטי אשר אינו מתחשב בסדר הופעת השמות. לדוגמא, בחיפוש יעל כהן נחפש לפי כהן או יעל ונקבל את אותן תוצאות. החיפוש הפונטי מקל על המשתמש ומונע פתיחה כפולה של לקוחות קופה.
  • בעת חידוש חברות במועדון, תוודא המערכת כי הכרטיס אכן שייך ללקוח בעסקה ובמידה ואינו, תיתן הודעת שגיאה, כאשר תוקף מועדון הלקוח יוצג במסך העסקה.
  • החברות במועדון מנוהלת לפי תקופות (ניהול תוקף עם התראה בסיום) והיא מציגה גם את ההפסקות בחברות וגם את ההארכות והחידושים שבוצעו.
  • ניתן לבצע גם בעמדת המכירה.
  • Priority מנהלת את הלקוחות בשתי רמות: רמת הלקוח ורמת חבר המועדון, כלומר לקוח יכול להיות שייך ליותר ממועדון אחד.
  • המערכת יודעת לצבור נקודות עם ביצוע קניות, לפי הגדרה מראש כמה נקודות שווה ₪. עם כל קנייה חדשה, יתווספו נקודות ללקוח המועדון (מוצג באפליקציית עמדת המכירה בזמן אמת).
  • הלקוח יוכל לממש נקודות ככסף, על פי הגדרה מראש, ולהרגיש כי הוא משויך באופן רציני ואמתי למועדון לקוחות מטיב ומתגמל.
  • מימוש וניהול נקודות ללקוחות יוגבלו במערכת ההרשאות על פי החלטה רשתית.
  • בנוסף, קיימת תכנית לאיפוס נקודות אשר ניתן לתזמן אותה. וכן תכנית לעדכון נקודות.
  • תדירות קנייה של לקוחות המועדונים.
  • קניות מצטברות לפי תקופה (למשל כל הלקוחות שקנו בחודש האחרון מעל 1,000 ₪).
  • פריטים מועדפים על לקוחות.
  • הסגמנטים של הלקוח יוצגו בעמדת המכירה.
  • ניתן להגדיר עבור כל לקוח מבצע או קופונים אשר יהיה זכאי לממש אותם בטווח תאריכי יום ההולדת.
  • ניתן להקים מבצעים ייחודיים למועדונים ולקוחותיהם בלבד, כלומר במצעים אלו לא יחולו על לקוחות מזדמנים, שאינם חברי המועדון, ובכך ניתן לייחד לקוחות ולספק מבצעים מתאימים למועדונים שונים כגון: מבצעים עבור פריטים אשר מתאימים למועדון "גמלאים", חיילים ועוד…
  • מנגנון זה פועל בהתאם למנגנון המבצעים המוכר, תוך התייחסות ושליטה בחלוקה למועדון.
  • הודעות המודפסות על גבי החשבונית (בקנייה זו היית חוסך…אם היית לקוח מועדון וכו").
  • הודעות המוצגות במהלך העסקה לקופאי המדרבנות המשך רכישת פריטים נוספים.
  • הגדרת תוקף לחברות במועדון ניתן לבצע גם בקופה.
  • הגדרת שדות חובה בהקמת הלקוח: ניתן לבצע גם בעמדת המכירה.
  • הצגת כל נתוני החבר בעמדת המכירה(תוקף, זכאות, נקודות ועוד).
  • ניהול זכאויות ללקוחות מועדון
  • ניתן להגדיר גם מבצעי צבירה לפי כל הפרמטרים של העסקה ולתת באירועים מיוחדים צבירה מוגברת או לבטל צבירה באירועים אחרים
  •  ניהול מבצעים לפי מועדונים וסגמנטים (מבצעי בונוס, מבצעי צבירה מוגברת, מתן קופונים ללקוח ועוד…)
  • ניהול מחירון מועדון: הנחות קבועות המוגדרות מראש.
  • ניתוח היסטוריות רכישה של לקוחות המועדון.