פניות לקוח CRM

 

 

 

 

 

ניהול פניות לקוח – CRM

מודול זה נועד לתת פתרון לטיפול, תיעוד ומעקב אחר פניות הלקוח, הן בחנויות הרשת והן במשרדים הראשיים. התלונות יכולות להיות בנושאים שונים כגון: פריטים פגומים, שירות לקוי בחנות ועוד.

ניתן לקשר את הפניות לתעודות הרלוונטיות, לזיכויי מערכת, תלושי מתנה, שובר פיצוי ולמסמכים שונים כגון מכתבים ללקוח.

 

 

 

 

 

 

פניות לקוח CRM

 

מודול זה נועד לתת פתרון לטיפול, תיעוד ומעקב אחר פניות הלקוח, הן בחנויות הרשת והן במשרדים הראשיים. התלונות יכולות להיות בנושאים שונים כגון: פריטים פגומים, שירות לקוי בחנות ועוד.

ניתן לקשר את הפניות לתעודות הרלוונטיות, לזיכויי מערכת, תלושי מתנה, שובר פיצוי ולמסמכים שונים כגון מכתבים ללקוח.

פניות לקוח CRM

 

מטרות המודול:

  • שמירת היסטורית פניית לקוח ,טיפול בפנייה ומענה ללקוח
  • איתור מתלוננים "סדרתיים"
  • איתור גורם "בעייתי" במערכת (מוכרן, מנהל…)
  • ניתוח פריטים פגומים מספקים
  • מעקב ומתן זיכויים כמענה לפנייה

 

ניתן לבצע את הפעולות הבאות בעמדת המכירה בחנות: 

  • פתיחת פנייה חדשה
  • קישור הפנייה לעסקה היסטורית
  • ניהול המענה לפנייה
  • מעקב אחר פניות קיימות
  • ניתן לבצע את כל אותן פעולות כמו בחנות, גם ברמה רשתית
  • ניתוח פניות וזמני טיפול ברמת סוג פנייה
  • ניתוח מהות הפנייה
  • ניתוח גורמים מטפלים
  • מעקב אחר זכויים
  • גורם תקלה וכו'…