מערכת המשרד האחורי פותחה  לצורך יצירת ממשק משתמש קל ונוח לעובדי החנויות ונקודות המכירה, לביצוע פעולות לוגיסטיות ופיננסיות המותרות ומאושרות על ידי מרכז הרשת. למעשה, כל פעולה שמבצע עובד החנות או נקודת המכירה על מערכת המשרד האחורי, כאילו בוצעה ישירות על מערכת הפריוריטי ללא ממשקים.

כמובן שהפעולות המותרות למשתמש לבצע על מערכת המשרד האחורי תלויה בחוקים העסקיים ובהרשאות שהגדיר מנהל הרשת הקמעונאית. תוכנת המשרד האחורי מותקנת על גבי הקופה וזמינה בלחיצת כפתור קלה. "ממשק המשתמש" קל ונוח לתפעול, גראפי ופשוט ללמידה והדרכה.

 

 

 

 

 

מערכת Back-Office בסניף

 

מערכת המשרד האחורי פותחה  לצורך יצירת ממשק משתמש קל ונוח לעובדי החנויות ונקודות המכירה, לביצוע פעולות לוגיסטיות ופיננסיות המותרות ומאושרות על ידי מרכז הרשת. למעשה, כל פעולה שמבצע עובד החנות או נקודת המכירה על מערכת המשרד האחורי, כאילו בוצעה ישירות על מערכת הפריוריטי ללא ממשקים.

כמובן שהפעולות המותרות למשתמש לבצע על מערכת המשרד האחורי תלויה בחוקים העסקיים ובהרשאות שהגדיר מנהל הרשת הקמעונאית. תוכנת המשרד האחורי מותקנת על גבי הקופה וזמינה בלחיצת כפתור קלה. "ממשק המשתמש" קל ונוח לתפעול, גראפי ופשוט ללמידה והדרכה.

 

מערכת Back-Office בסניף

במודול זה ניתן לנהל  כל מה שקשור למשרד האחורי כגון:

  • ניהול דואר
  • יצירת תעודות מלאי (קבלות והחזרות סחורה, ספירות מלאי, העברות בין מחסנים, תעודות משלוח, החזרות סחורה ועוד…)
  • הזמנות מהמחסן הראשי
  • פתיחת עובד
  • איתור עסקאות של לקוחות ברשת
  • היסטוריית קניות של לקוח
  • טופס 101
  • דוחות נוכחות לעובדים
  • פניית לקוח
  • ניהול מלאי מעודכן בזמן אמת בנקודת הקצה
  • ניהול מלאי מטריציוני לאופנה.
  • מלאי מינימום ומקסימום – השלמות סחורה.
  • תעודות משלוח.
  • מערכת הפקדות לבנק
  • קליטת סחורה מספקים בקופה.
  • הפקת ברקודים.
  • מגוון דוחות עצום הכולל דוחות מלאי, רווח, התפלגות מכירות לפי חתכים שונים, מכירות, יעדים, תקבולים ועוד רבים וכל זאת עם יכולת לבניית דוחות חדשים ועיצובם ייחודית ללקוח.
  • לוח מודעות לחברה
  • הקמת לקוח ואפיון שלו
  • ועוד…

אספקת הזמנות