SAAS

Priority ועמדות מכירה בענן:

עם התפתחות הטכנולוגיה וייצוב רשתות האינטרנט, נוצר צורך גובר והולך לנהל את המידע הארגוני מחוץ לגבולות הפיזיים של החברה.

תעשיית המידע עבור ארגונים כיום היא רחבה ודורשת התייחסות קריטית כגון:

  • זמינות ON-LINE ובכל מקום
  • אחסון גדול
  • שידור ואחזור של נתונים ומידע במגמות קבועות
  • תחזוקה שוטפת
  • עלויות סבירות לכלל הפעילות

חברת אידאה שמחה להשיק פתרון SAAS לעסקים קטנים ובינונייים במחשוב בענן לשוק המוסדי והקמעונאי בישראל ובחו"ל.

 

 

 

אז מהו אירוח בענן?

זהו מצב בו שרת וירטואלי מדמה שרת פיזי לכל דבר וניתן להתקין עליו כל תוכנה ומערכת הפעלה ולהגדיר את משאבי החומרה הנדרשים כגון מעבדים, דיסקים, זכרונות וכו".

עבודה בענן מדמה בעצם רשת אינטרנטית, כאשר מרכז הנתונים וההגיון העסקי של הארגון נמצאים בחוות השרתים על גבי מכונות וירטואליות. מכונות אלו מחוברות למשתמשי הקצה המרוחקים על גבי תשתיות אינטרנטיות (IPVPN) – חוסך מהלקוח עבודות תחזוקה, גבויי ותפעול רבות.

 

 

  • זמינות למידע מכל מקום ובכל זמן על תשתיות אינטרנטיות דרך דפדפנים כגון: Explorer או Chrome
  • אבטחה למידע שלך
  • גישה ושליטה טובה יותר במידע ונתונים
  • תקשורת טובה בין עובדי החברה בארץ ובחו"ל
  • גמישות בשימוש במשאבים (חומרה ותוכנות)
  • עבודה על גבי Tablet and Smartphone

 

עם התפתחות וגדילת פעילות ונפח הלקוח, ניתן להגדיל את משאבי החומרה והתוכנות הנדרשות ובהתאם ייגזרו העלויות החודשיות, כלומר לקוח יכול להתחיל פעילות בענן של אידאה בתצורה קונסרבטיבית, זולה יחסית ומבוקרת ולהגדיל את הפעילות בהתאמה לגדילה של העסק שלו ולא בתשלום מראש.

 

  • הקמה ותחזוקה של תשתיות
  • הקמת רשתות פנים ארגוניות וחיבורן גם לרשתות חיצוניות VPN –
  • סריקה והסרת וירוסים, ניהול רשתות אנטיספאם וניטור שרתים
  • גבויים ושחזורים של מידע באופן קל יותר
  • איתור תקלות טרם השפיעו על משתמש הקצה עקב תחזוקה שוטפת
  • התאוששות מהירה ויעילה מתקלות
  • תחזוקת מערכות הפעלה System –
  • שרותי תמיכה בבסיסי נתונים DBA –
  • גרסאות עדכניות בכל זמן נתון והבתאם לקיים הן ל ERP והן לתוכנות הקמעונאות
  • שרותי תמיכה שנתיים בתוכנות המופעלות ועוד.

 

התשלום הוא תשלום חודשי קבוע הכולל את כל עלויות השרות השנתיים, כלומר הלקוח מכיר עלות קבועה אשר הוא יכול לתכנן את צעדיו לפיה.

 

 

  • רכישת תוכנת -ERP PRIORITY .
  • רכישת תוכנת עמדת מכירה – קופה ממוחשבת
  • רכישת תוכנת משרד אחורי Back Office –
  • רכישת תוכנת בסיס הנתונים-SQL
  • רכישת מערכות הפעלה-Windows
  • התקנת התוכנות על גבי השרתים היעודיים
  • רכישת מחשב שרת ותחזוקה קבועה כולל שדרוגים – חומרה
  • תשתיות קישור עמדות המכירה לשרת מוזלות- VPN
  • שרותי תחזוקת בסיסי הנתונים כלולה- DBA
  • תחזוקת מערכות הפעלה כלולה System –
  • עלויות חשמל חודשיות ושנתיות של מיזוג האוויר בחדר שרתים.
  • חיסכון בכוח אדם המתפעל בדרך כלל את סביבות העבודה והשרתים
Priority ERP
Retail & POS
SAAS in cloud
Mobile & Ecommerce